Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 4 maja 2024 15:27

Domowe biuro w nowoczesnym stylu

  • 22.04.2024 11:35
  • Autor: Grupa tipmedia
Domowe biuro w nowoczesnym stylu

Praca w domu stała się bardzo popularna, jednocześnie wielu ludzi nie jest do niej przygotowanych. Zdaniem eksperta z salonu mebli biurowych w Katowicach NoNameOffice jednym z większych problemów odpowiedzialnych za nasz brak efektywności w pracy zdalnej jest brak odpowiedniego miejsca, w którym moglibyśmy wykonywać swoje obowiązki zawodowe. Jego zdaniem możemy wiele zyskać dzięki aranżacji domowego biura. W jakie meble biurowe warto wyposażyć prywatną przestrzeń do pracy?

 

Najważniejsze cechy domowego biura okiem eksperta z salonu mebli biurowych w Katowicach

 

Zanim zaczniemy kupować meble biurowe zastanówmy się jakie powinno być domowe biuro. Dla większości osób ważne jest, żeby pomieszczenie to pozwalało się nam wyciszyć, zrelaksować i skupić na pracy. Z tego względu meble biurowe w bardzo intensywnych kolorach nie są wskazane, gdyż będą nas rozpraszać.

Skupienie na obowiązkach zawodowych jest możliwe tylko wówczas, gdy meble biurowe znajdujące się w naszym prywatnym biurze są wygodne, stworzone zgodnie z zasadami ergonomii. Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach zaleca, żeby inwestować w profesjonalne meble przeznaczone do pracy w biurze nawet jeśli w supermarkecie znajdziemy biurka i fotele w bardzo atrakcyjnych cenach. Specjalistyczne meble biurowe są tworzone przez profesjonalistów z ogromnym doświadczeniem, co sprawia, że ich użytkowanie jest ekstremalnie komfortowe. Korzystając z tego typu mebli nie musimy martwić się negatywnymi konsekwencjami zdrowotnymi pracy biurowej. Dodatkowo charakteryzują się one ponadprzeciętną trwałością (czego nie można powiedzieć o meblach z supermarketu).

 

Meble biurowe do domowego biura: biurko

 

Biurko do domowego biura musi być odpowiednio duże. Nie powinniśmy mieć problemu z umieszczeniem na nim komputera i wszystkich potrzebnych w danej chwili dokumentów. Jeżeli pracujemy głównie przed komputerem, być może warto zastanowić się nad zakupem biurka z regulacją wysokości. Specjalista z Katowic przekonuje, że praca naprzemiennie na siedząco i na stojąco jest bardzo zdrowa dla naszego kręgosłupa.

 

Szafa, dzięki której unikniemy bałaganu w biurze

 

Podczas pracy zdalnej nikt nas nie kontroluje, co ma swoje niewątpliwe zalety. Jednocześnie w takiej sytuacji wiele osób ma problemy z utrzymaniem porządku. Chaos w domowym biurze sprawia, że nasza praca przestaje być efektywna. Możemy (przynajmniej częściowo) się przed nim uchronić kupując pojemną szafę. Jeżeli nasze biuro jest niewielkie – wybierzmy szafę wysoką, najlepiej z przesuwanymi drzwiami. W przypadku pomieszczeń o niestandardowych wymiarach istnieje możliwość wykonania szafy na zamówienie.

 

Krzesło biurowe, które odciąży nasz kręgosłup

 

Wybór krzesła do domowego biura, w którym pracujemy tylko my jest znaczne łatwiejszy niż zakup krzesła, z którego docelowo ma korzystać co najmniej kilku pracowników. Ważne jest, żeby wybrać krzesło biurowe, na którym siedzi się nam najwygodniej. Ważne, żeby posiadało ono regulację wysokości i kąta nachylenia i podłokietniki. W zależności od naszych potrzeb i estetyki biura możemy zdecydować się na krzesła materiałowe lub fotele wykonane ze skóry.

 

Ustawienie mebli w domowym biurze

 

Żeby nasza praca zdalna przebiegała maksymalnie sprawnie, warto jest zadbać o prawidłowe ustawienie mebli. Część z nas o tym zapomina, jednak wszyscy bardzo potrzebujemy światła dziennego. Z tego względu nasze biurko powinno być umiejscowione jak najbliżej okna (jednocześnie w taki sposób, żeby nie przeszkadzały nam promienie słoneczne).

Specjalista z salonu mebli biurowych w Katowicach przypomina, że pomiędzy wszystkimi meblami i sprzętami biurowymi powinna zostać zachowana odległość pozwalająca nam swobodnie się poruszać.

 

Oświetlenie w domowym biurze

 

Choć w domowym biurze nie musimy stosować się do przepisów dotyczących oświetlenia, warto jest zadbać o to, żeby było ono jak najlepsze. Zdecydowanie warto jest wykorzystać maksymalnie światło dzienne, jednocześnie nie możemy polegać jedynie na nim. Oprócz okna i oświetlenia górnego zalecane są lampy boczne i lampka przy biurku (należy umieścić ją po lewej stronie).

NoNameOffice - Meble biurowe
Adres: Księdza Biskupa Herberta Bednorza 2A/6, bud. B.1, 40-384 Katowice
Telefon: 32 254 03 01

Artykuł sponsorowany