Sprawozdanie burmistrza, a w nim m. in.:
- Police uruchamiają Centrum Usług Socjalnych, których w gminie do tej pory brakowało; mieszkania wytchnieniowe, wspomagane, schronienie dla ofiar przemocy itp. Ponadto podpisano umowę na miejsca w domu opieki społecznej w Policach dla mieszkańców gminy,
- W 2026 rusza projekt rehabilitacji leczniczej dla osób w wieku senioralnym,
- III etap przebudowy budynku świetlicy sołeckiej w Przęsocin ukończony przed terminem.
- Trwa procedura zmian w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego gminy dot. *planu ogólnego *planu Asfaltowa, Dębowa i Trzebież Leśna
- Od 29 grudnia do 14 stycznia odbędzie się głosowanie na 11 projektów w Budżecie Obywatelskim,
- Modernizacja oświetlenia w gminie Police i inwestycje drogowe,
- Gmina planuje w przyszłości budowę oczyszczalni ścieków. Trwa aktualizacja dokumentacji,
- Zmiany w przepisach wymuszają na mieszkańcach aktualizację wniosków o przyznanie mieszkań komunalnych. Gmina weryfikuje wnioski, z których najstarsze mają nawet kilkanaście lat,
- Gmina projektuje dwa budynki komunalne i stara się o dofinansowanie inwestycji.
- Zarys budżetu 2026 r.; ponad: 400 mln zł. wydatków majątkowych, prawie 85 mln zł dochodu. Głosowanie podczas obrad Rady Miejskiej w grudniu.
Napisz komentarz
Komentarze